iran2playstation

قالب وبلاگ
اطلاعات
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
اعضای آنلاین : 0
تعداد اعضا : 0
--------------------------------------------

--------------------------------------------
آمار مطالب
کل مطالب : 37
کل نظرات : 0
--------------------------------------------
آمار بازدید
بازدید امروز : 70 نفر
باردید دیروز : 9 نفر
ورودی امروز گوگل : 7
ورودی گوگل دیروز : 4
بازدید هفته : 173 نفر
بازدید ماه : 637 نفر
بازدید سال : 5,135 نفر
بازدید کلی : 38,067 نفر
نظر سنجی
عملکرد iran2playstation چگونه است؟
لینک های مفید
جستجو

شما با راحتی می توانید بازیهای پلی استیشن 2 خود را بدون استفاده از چشم دستگاه اجرا کنید. در این آموزش (فلش خور کردن PS2) فقط کافیست دستگاه روشن شود و نیازی به باقی قطعات (لنز، موتور دوران دهنده ی سی دی وغیره) نیست.

احتمالا از قفل کردن دستگاه در حین اجرای بازی خسته شده اید و یا از هزینه های سرسام آور لنز و سایر قطعات آسی هستید و یا سی دی های بازی شما خش دارند و اجرا نمی شوند و یا قفل می کنند؟ پس برای حل این مشکلات ، با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

نحوه فلش خور کردن پلی استیشن 2 را به شما آموزش خواهیم داد.

روش نصب این برنامه این طوریه که نیاز دارید برای نصب برنامه  در کارت حافظه  Memory Card   یک دیسک بوت گذاشتم که با  این سی دی بوت به راحتی می توانید آن را بر روی پلی استیشن 2 خود در کارت حافظه نصب کنید . این برنامه Free MC Boot 1.7 است.

روش نصب برنامه اجرا کننده بازی های پلی استیشن 2 :

روش نصب : 

اول فایل سی دی بوت را از اینجا دانلود کنید یا Download CD MCBOOT.ELF Play Station 2  حجم فایل سی دی بوت هم 4 مگابایت بیشتر نیست .

بعد از دانلود شما فایل را می بایست اکسترکت (یعنی از داخل فایل فشرده خارج نمایید) کنید، تا فایلی با نام  Cd MCBOOT.ELF Play Station 2.Iso و حجم 13 مگابایت مشاهده نمایید .

حالا این فایل را با برنامه Nero یا پاورایزو (برای دانلود برنامه PowerISO اینجا کلیک کنید) بر روی یک سی دی CD یا دی وی دی DVD با سرعت پایین رایت کنید.

حال شما CD بوت را ساخته اید . الان نوبت آن رسیده که سی دی بوت را روی پلی استیشن 2 خودقرار دهید کارت حافظهMemory Card  را هم به آن وصل کنید پلی استیشن خود را روشن کنید. (روی دکمه روشن کردن،دوبار بزنید)

نرم افزار مک بوت

حالا روی گزینه اول از سمت چپ یعنی Normal Install  دکمه  X  ضربه   روی دسته را بزنید تا به صفحه بعد برود .

در این صفحه شما باید کارت حافظه Memory Card را انتخاب کرده و دکمه X  ضربه  روی دسته را بزنید .

تا عملیات نصب برنامه روی کارت حافظه Memory Card  شروع شود . 

صبر کنید تا عملیات نصب به پایان رسد . در  آخر  باید روی گزینه Ok  دکمه X  ضربه روی دسته را بزنید .

 تبریک می گم شما برنامه اجرا کننده بازی های پلی استیشن 2  را نصب کرده اید .

حالا دیگه سی دی بوت را بیرون بیاورید  اگه دوست داشتید می توانید چشم پلی استیشن را هم در بیارید چون این برنامه روی کارت حافظه Memory Card  پلی استیشن 2 نصب است و بازی ها را از روی فلش اجرا می کنه و نیاز به چشم نداره.

 


 تست نصب برنامه اجرا کننده بازی های پلی استیشن 2 :

برای تست اینکه ایا برنامه اجرا کننده نصب هست . باید کارت حافظه Memory Card  را در پلی استیشن 2 وارد کرده و دستگاه پلی استیشن را روشن کنید . 

در این حالت مشخص می شه برنامه نصب هست . اما بعضی وقت ها پیش میاد که برنامه نصب شده ولی این منوها را مشاهده نمی کنید .

برای اینکه بدانیم که برنامه نصب شده یا نه باید  Memory Card  را به دستگاه پلی استیشن وصل کنید و دستگاه را روشن کنید و روی منوی Browser  را باز کرده و بعد Memory Card را باز کرده اگه توی مموری کارت دستگاه 3 فایل جدید مشاهده کردید معلوم شده که برنامه به درستی نصب شده و هیچ مشکلی نداره .

و یا اگر در صفحه اول بیش از دو آیتم نمایش داده شد ،شما به درستی برنامه رو نصب کردید.

اجرا کننده بازی ها در پلی استیشن 2

توجه : اما اگه این 3 فایل بالا وجود داشت و اون منوها را نیاورد معلوم میشه که پلی استیشن 2 شما کپی خور نیستند .  معمولا این نوع پلی استیشن ها مود چیپ  ندارند اما نگران نباشید شما میتوانید نحوه فلش خور کردن این سری از کنسول PS2 مدل 90006 به بالا یا برق مستقیم را از قسمت پایین صفحه بخش مقاله های مرتبط آموزش ببینید.)

کلیپ تصویری آموزش فلش خور کردن پلی استیشن 2 اضافه شد.

راه دوم:

اما ناراحت نشوید شما میتوانید با استفاده از همین سی دی بوت ان منو هارا بیاورید.بدین منظور اول برنامه Open Ps2 Louders را از اینجا دانلودکنید .

حالا فایل Rar را باز کنید و OPNPS2LD.ELF رابه فلش مموری Extract کنید.حالا Cd بوت را داخل کنسول بگذارید وفلش مموری را به دستگاه وصل کنید.

لیست بازی های داخل فلش

حالا بر روی گزینه ی Fmbc Configuration کلید را بزنید وارد منوی Freemc Boot Setting شدید روی گزینه یReturn To Loader X را بزنید.

حال شما 3 گزینه دارید فقط کلید دایره را بزنید.

تا وارد منوی File Browser شوید.

حالا بر روی گزینه ی Mass:/ دایره را بزنید.

حالا برنامه Open Ps2 Loader.Elf را اجرا کنید که کار همان منو ها را انجام میدهد.


تبدیل بازی های پلی استیشن 2 در فلش برای اجرا در پلی استیشن :

شما نمی توانید بازی ها را به راحتی در فلش کپی کنید و در پلی استیشن اجرا کنید .

برای اجرای بازی ها در پلی استیشن شما باید اول از DVD  بازی پلی استیشن یک ایمیج با پسوند ISO ایجاد کرده و بعد با برنامه USBUtil V2.00 Full English  آن را به فلش کپی کنید .

برنامه USB Util  را در سی دی بوت برای شما گذاشته ام شما فقط سی دی بوت را در کامپیوتر قرار داده و برنامه USB Util  را از داخل سی دی بوت به دخل کامپیوتر خود کپی کنید .

نرم افزار تبدیل بازی PS

 حالا  برای کپی کردن بازی در فلش :

قبل از تبدیل بازی بر روی فلش ، آن را فرمت کنید و تیک گزینه ی Restore را بزنید.

حالا باید برنامه USB Util را باز کرده و بعد از منوی File  گزینه Creae Game Form ISO  را کلیک کرده و بعد در قسمتForm محل ذخیره فایل ایمیچ را باز کرده تا نام فایل ایمیچ در قسمت Name  قرار بگیرد .

حالا در قسمت To محل ذخیره بازی را در فلش انتخاب کنید و روی دکمه Create کلیک کنید .

صبر کنید تا دکمه Cancel به دکمه Close  تبدیل شود در این حالت بازی کپی شده است .

حالا اگر دوست دارید بازی دیگری کپی کنید برنامه را نبندید و مراحل قبل را برای کپی کردن بازی بعدی تکرار کنید . 

بعد فلش را به دستگاه پلی استیشن خود وصل کنید .

البته توجه کنید  با انتخاب گزینه  Create [GAME/ISO] Form CD/DVD  می توانید مستقیم از دی وی دی بازی ایمچ بگیرید .

برای اجرای بازی ها از روی فلش :

بعد از وصل کردن Memory Card به Play Station 2  آن را روشن کنید.

روی گزینه  Open PS2 Loader  دکمه ضربدر را فشار دهید .

بعد روی گزینه USB Games رفته حالا فلشی که بازیها را در آن کپی کرده اید را وارد کرده کمی صبر کنید تا لیست بازی ها ظاهر شود .

بعد روی بازی مورد نظرتان دکمه X را فشار دهید تا شاهد رنگ به رنگ شدن صفحه شوید. کمی صبر کنید بازی اجرا می شود .

اما اگر از راه دوم وارد شده اید برنامه Open Ps2 Loader.Elf را  اجرا کنید.

کلیپ تصویری آموزش فلش خور کردن پلی استیشن 2 اضافه شد.


نحوه نصب نسخه 1.96 برنامه FREE MC BOOT :

نرم افزار Free MC Boot Version 1.96 که نسخه بهبود یافته ی نسخه های قبل مثل ورژن 1.8 و 1.95 و 1.94هستش رو دانلود نمایید. و روی فلش بریزید.

برای اجرا می بایست ابتدا ورژن 1.8 رو با سی دی نصب کنید. و کنسول خود را روشن کنید، روی گزینه U Lunch ELF در منوی اولیه ضربدر بزنید که به صفحه ی سفید که دارای 3 آیتم می باشد هدایت می شوید ، حالا دایره بزیند.

حالا روی گزینه ی Mass% دایره بزنید و وارد فایل FMCB Ver1.96 با فشار دکمه دایره شوید .

روی Install FMCB دایره بزنید ، تا وارد منوی نصب ورژن جدید فری مک بوت شوید.

چند گزینه شما مشاهده خواهید کرد که ما با دوتاش کار داریم اول گزینه ی چهارم یعنی Format Memory (فرمت مموری کارت) و بعدش هم گزینه ی اول، روی Normal Install دایره زده تا عملیات نصب آغاز شود.

سپس بعد از نصب دستگاه را ری استارت نمایید . ورژن نمایش 1.96 خواهد بود.


لینک دانلود

دانلود برنامه Free MC Boot 1.95

دانلود برنامه Free MC Boot 1.96 2019 آخرین ورژن





بازدید : 2744

برچسب ها : فلش خور کردن پلی استیشن 2 , آموزش تصویری فلش خور کردن پلی استیشن 2 ,
شنبه 02 فروردین 1399 | 11:29 | نویسنده : امیررضا مهدیان

در این مطلب (دانلود گیم شارک برای پلی استیشن 2) با ما همراه باشید.

در این بخش برای شما برنامه پرطرفدار گیم شارک مخصوص کنسول پلی استیشن 2 را برای شما عزیزان آماده کرده ایم که می توانید آن را دانلود کرده و سپس از حالت فشرده خارج نموده و فایل ایزو را روی دی وی دی (DVD) رایت و داخل کنسول از آن استفاده نمایید.

نحوه کار با گیم شارک در پلی استیشن 2

نحوه ی استفاده از کد گیم شارک برای PS2

اگر ورژن 4 CD گیم شارک را درون دستگاه قرار دهید و روی گزینه Select Game استارت را بزنید خواهید دید که لیست تعداد زیادی از بازیها در این CD وجود دارد که می توان در این لیست، بازی مورد نظر خود را پیدا کرده و با فعال کردن کدهای آن بازی از رمزهای موجود در CD استفاده کنید.

اما اگر در لیست CD، نام بازی مورد نظر خود را نیافتید می توانید نام بازی و کدهای بازی مورد نظر خود را از کتابها و مجله های منتشره ما یا سایتهای معتبر یافته و پس از وارد کردن آنها در CD گیم شارک، از آنها استفاده کنید. در اینجا چگونگی کد ریزی و سپس فعال کردن کد و در پایان اجرای کدها را توضیح میدهیم.
برای وارد کردن نام یک بازی جدید و ریختن کدهای آن بازی در مموری کارت با استفاده از CD گیم شارک، بدین طریق عمل کنید:

پس از گذاشتن CD گیم شارک در دستگاه و آوردن منوی اصلی که شامل چهار گزینه:

Start Game
Select Game
Memory Manager
Game Save
است روی گزینه Select Game ( دومین گزینه) استارت را زده تا وارد صفحه لیست بازی ها شوید. سپس با زدن دکمه دایره وارد منوی جدید New Game شوید. در اینجا برای این که نام بازی مورد نظر خود را وارد کنید با زدن دکمه مثلث، نوشته New Game را پاک کرده و با استفاده از حروف داخل جدول و زدن ضربدر روی آن حروف، نام Cd بازی خود را به اختصار یا کامل وارد کنید.

پس از وارد کردن نام بازی ، با زدن استارت، نام بازی جزو لیست بازیهای داخل CD گیم شارک قرار گرفته و ظاهر می شود. در اینجا جهت دسته را یک بار به جلو بدهید تا وارد منوی بعدی شوید. حالا دایره را بزنید تا منوی بعدی که باید در آن، حالت کدرا وارد کنید و اولین کد در PS2 مستر کد ( Master Code) است ظاهر شود. پس بار دیگر با مثلث نوشته New Cheat را حذف کرده و کلمه اختصاری M را با استفاده از حروف و زدن دکمه ضربدر روی آن وارد کنید. سپس استارت را زده و برای وارد کردن ارقام کد، دسته را یک بار به جلو داده و سپس دایره را بزنید.

کد را وارد کرده و اگر کدها دو یا چند سطر بود برای وارد کردن سطر بعدی دوباره دایره را زده و کدها را به ترتیب وارد کنید. پس از اینکه مستر کد را تماماً وارد کردید با دادن جهت دسته به عقب، به منوی قبلی ( منویی که در بالای آن نام بازی و سپس M در زیر آن نوشته شده است) برگردید.

در اینجا دوباره دایره را زده تا حالت کد بعدی مثلاً Infinite Health ( که به اختصار میتوانید IH یا هر چیز دیگری بنویسید) را وارد کرده و مانند قبل، استارت و سپس دسته را یکبار به جلو داده و سپس دایره را برای وارد کردن کدهای این حالت بزنید.

به همین ترتیب می توانید هر تعداد کد و حالت کد که خواستید را وارد کنید. پس از اتمام کار، استارت را زده تا کد را ذخیره کنید( با زدن دکمه ضربدر که Yes را انتخاب می کنید).

سپس روی گزینه Start Game با ضربدر کلیک کنید( یادتان باشد که قبل از آن، با زدن دکمه ضربدر روی بازی مورد نظر در منوی لیست بازی ها، کدها ی بازی را فعال کرده و به رنگ سبز چشمک زن درآورده باشید) CD خور دستگاه به بیرون می آید و پس از برداشتن CD گیم شارک و قرار دادن CD بازی در آن، ضربدر را بزنید تا بصورت خودکار CD به داخل رفته و بازی با رمز اجرا شود.

اگر احیاناً دستگاه، CD را اجرا نکرد نگاهی به کدهای ریخته شده در گیم شارک بیندازید که اشتباه نکرده باشید و پس از فعال کردن کد و قرار دادن CD بازی در دستگاه، این عمل را تکرار کنید.


لینک دانلود

دانلود برنامه گیم شارک نسخه 4 برای پلی استیشن 2

رمز فایل : 5984101





بازدید : 101

برچسب ها : پلی استیشن 2 , دانلود گیم شارک , دانلود گیم شارک برای پلی استیشن 2 ,
شنبه 02 فروردین 1399 | 11:23 | نویسنده : امیررضا مهدیان

در این مطلب ( نرم افزار شبیه ساز پلی استیشن1 برای ویندوز ) با ما همراه باشید.

EPSXe قدرتمند ترین شبیه ساز برای بازی های محبوب پلی استیشن 1 در ویندوز است.

این نرم افزار آخرین تکنولوژی موجود برای شبیه سازی و اجرای بازی های پلی استیشن 1 می باشد و به شما اجازه می دهد بازی های مورد علاقه خود را بر روی کامپیوتر خود اجرا کنید.

این نرم افزار در واقع با قرارگیری در نقش یک شبیه ساز، شما را قادر می سازد تا تمامی بازی های کنسول پلی استیشن وان را در ویندوز شبیه سازی کنید و آنها را بازی کنید.

در ادامه مطلب می توانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت هوشیار دانلود دریافت کنید.

نرم افزار شبیه ساز پلی استیشن1 برای ویندوزنرم افزار شبیه ساز پلی استیشن1 برای ویندوز

 

مهم ترین ویژگی های نرم افزار EPSXe:
– قابلیت اجرای تمام بازی های پلی استیشن 1
– شبیه سازی بسیار حرفه ای بازی ها
– امکان استفاده از کیبورد و دسته بازی
– محیط کاربری ساده


مهم ترین تغییرات نسخه 1.6.0 :
– بهبود عملکرد کلی نرم افزار
– رفع برخی اشکالات نسخه قبلی نرم افزار

مراحل اجرای بازی های پلی استیشن 1 توسط EPSXe :

1. بعد از خارج کردن پوشه نرم افزار از حالت فشرده، برای اولین بار که نرم افزار را اجرا کنید، باید پنجره Config Guide برایتان باز شود.

2. اگر این پنجره باز نشد از مسیر Config و با انتخاب گزینه Wizard Guide می توانید مراحل نصب را شروع کنید.

3. مراحل نصب را با گزینه های خودکاری که نرم افزار پیشنهاد می کند ادامه دهید.

4. در بخش ششم باید کلید های کنترلر را تنظیم کنید. به مرحله بعدی بروید و گزینه Done را انتخاب کنید.

5. برای اجرای بازی ها از بخش File گزینه Run ISO را انتخاب کنید و آدرس فایل ISO بازی مورد نظر را به برنامه بدهید.

نرم افزار شبیه ساز پلی استیشن 1 برای ویندوز – EPSXE 1.6.0 WINDOWS را دانلود کنید:

 دانلود نرم افزار (حجم 11.4 مگابایت)

 سیستم عامل مورد نیاز: ویندوز 7, 8.1, 10

 راهنمای اجرا:

اول فایل را اکسترکت کرده (محتویات داخل فایل فشرده را استخراج کنید)

جهت اجرای بازی بعد از اجرای EPSXe وارد منوی File شده و گزینه ی Run ISO را انتخاب کنید، بازی را انتخاب کرده وOpen را بزنید.

 (اگر سی دی بازی را دارید می توانید با گذاشتن سی دی درون سی دی رام و انتخاب گزینه ی Run CD-Rom به جای گزینه ی Run ISO وارد بازی بشید.)





بازدید : 314

برچسب ها : دانلود نرم افزار شبیه ساز پلی استیشن 1 ,
شنبه 02 فروردین 1399 | 11:19 | نویسنده : امیررضا مهدیان

گروه سنی :+7

ژانر: هیجانی

رتبه بازی : 9.3 از 10

حجم 351 مگابایت

لینک دانلود

دانلود بازی کراش 5 Crash برای Play Station1





بازدید : 58

برچسب ها : PS1 , دانلود بازی کراش 5 ,
شنبه 02 فروردین 1399 | 11:17 | نویسنده : امیررضا مهدیان

بازی در شهر راکون سیتی اتفاق می افتد که شخصیت اول بازی لئون و آیدا باید با همکاری هم بتوانند از ای شهر پر زامبی فرار کنند.شرکت آمبرلا با تولید و پخش ویروس زامبی کل مردم شهر را آلوده و پای موجودات وحشتناک به این شهر باز شده است. حالا باید لئون… 

گروه سنی :+12

ژانر: ترسناک، هیجانی

رتبه بازی : 9.4 از 10

حجم 1.3 مگابایت

لینک دانلود

دانلود بازی رزیدنت اویل 2 Resident Evill برای پلی استیشن 1 CD1

دانلود بازی رزیدنت اویل 2 Resident Evill برای پلی استیشن 1 CD2





بازدید : 63

برچسب ها : Play Station 1 , 2 Resident Evil , دانلود بازی رزیدنت اویل 2 ,
شنبه 02 فروردین 1399 | 11:15 | نویسنده : امیررضا مهدیان

گروه سنی :+10

ژانر: اکشن، درام، هیجانی

رتبه بازی : 9.2 از 10

حجم CD اول : 610 مگابایت

حجم CD دوم: 570 مگابایت

لینک دانلود

دانلود بازی درایور 2 Driver برای PlayStation1 بخش اول

دانلود بازی درایور 2 Driver برای PlayStation1 بخش دوم

رمز فایل فشرده:  Downloads98.Com





بازدید : 113

برچسب ها : PlayStation 1 , درایور 2 , دانلود بازی درایور 2 ,
شنبه 02 فروردین 1399 | 11:14 | نویسنده : امیررضا مهدیان

گروه سنی :+13

ژانر: اکشن

رتبه بازی : 9.1 از 10

حجم 307 مگابایت

لینک دانلود

دانلود بازی کمباد 5 برای PlayStation 1





بازدید : 81

برچسب ها : Play Station 1 , دانلود بازی کمباد 5 ,
شنبه 02 فروردین 1399 | 11:08 | نویسنده : امیررضا مهدیان

گروه سنی :+8

ژانر: ورزشی

رتبه بازی : 9.5 از 10

حجم 428 مگابایت

لینک دانلود

دانلود بازی فوتبال 99 برای PlayStation1





بازدید : 262

برچسب ها : Play Station 1 , دانلود بازی فوتبال 99 ,
جمعه 01 فروردین 1399 | 20:47 | نویسنده : امیررضا مهدیان

ازی در شهر راکون سیتی اتفاق می افتد و اکثر مردم شهر به زامبی تبدیل شده اند حالا جیل باید راهی برای فرار از این شهر پیدا و خود را نجات دهد.

گروه سنی :+12

ژانر: ترسناک

رتبه بازی : 9.6 از 10

حجم 651 مگابایت

لینک دانلود

دانلود بازی رزیدنت اویل 3 برای پلی استیشن 1





بازدید : 47

برچسب ها : Play Station 1 , 3 Resident Evill , دانلود بازی رزیدنت اویل ,
جمعه 01 فروردین 1399 | 20:46 | نویسنده : امیررضا مهدیان

شما می توانید با این نرم افزار بازی پلی استیشن دو را روی کامپیوتر اجرا و بازی کنید البته نحوه اجرا به دو شکل یا ایمیج گرفتن از بازی PS2 با فرمت ایزو(Iso) یا اجرای مستقیم از روی سی دی بازی انجام می شود .

دو نرم افزار که قویترین می باشد را معرفی می کنم

دانلود نرم افزار Pcsx2-1.0.0

دانلود نرم افزار PC-Ps2 Emulator PCSx2 V0.9.6





بازدید : 63

برچسب ها : نرم افزار تبدیل پلی استیشن 2 , نرم افزار تبدیل پلی استیشن 2 برای کامپیوتر ,
جمعه 01 فروردین 1399 | 20:45 | نویسنده : امیررضا مهدیان
صفحات دیگر
تعداد صفحات : 4 صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Skin98 :.

درباره وبلاگ

مرجع دانلود بازی های ps1 و ps2 لطفا برای حمایت از ما لینک زیر را در مرورگر خود پیست کنید. https://Zarinp.al/193663
آرشيو مطالب
پيوندهاي روزانه
امکانات
پشتیبانی
قالب طراحی سایت